Wij werken niet voor maar met onze opdrachtgevers
Een greep uit onze opdrachtgevers
- Fontys Hogescholen
- HBO Drechtsteden
- Hanzehogeschool Groningen
- Hogeschool Leiden
- Hogeschool LOI
- Hogeschool Inholland
- Hogeschool NCOI
- Hogeschool Rotterdam
- Hogeschool Utrecht
- Hogeschool van Amsterdam
- Hogeschool Notenboom
- HZ University of Applied Sciences
- NHL Stenden Hogeschool
- Instituto Pedagogica Arubano
- InterCollege
- Hogeschool Saxion
- Hogeschool Windesheim
- Zuyd Hogeschool
- Aeres Hogeschool
- Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten
- ArtEZ, University of Arts
- Breederode Hogeschool
- Capabel
- Christelijke Hogeschool Ede
- De Haagse Hogeschool
- Universiteit Utrecht
- Universiteit Tilburg
- Universiteit Leiden
- Rijksuniversiteit Groningen
- LUMC
- Nyenrode Business Universiteit
- Erasmus Universiteit Rotterdam
- Maastricht University
- Universiteit Leiden
- Erasmus Universiteit
- ROC Deltion
- ROC Horizon college
- ROC Rivor
- ROC van Amsterdam en Flevoland
- Vroedvrouwenschool Maastricht
- Noloc
- ROC Zadkine
- MBO Utrecht
- Burgerkracht
- De Rooi Pannen
- Pabo de Driestar
- ROC de Friese Poort
- ROC Haaglanden
- het Oranje Kruis
- Achmea
- Actuarieel Instituut
- Advies academie
- Aeres
- Albeda College
- BOVAG
Opdrachtgevers
Wij zetten geen punt maar een komma
"De werkwijze van Hobéon is sterk gericht op maatwerk''.
Hobeón heeft Mister Dutch gecertificeerd als examenleverancier op basis van de norm valide exameninstrumenten. "Wij hebben het certificeringstraject als positief ervaren. De werkwijze van Hobéon is sterk gericht op maatwerk en het auditteam speelde goed in op onze ontwikkelingswensen. De opzet en uitvoering van de audit was gestructureerd. Van de auditoren ontvingen wij goede feedback en de communicatie met het auditteam verliep goed. Het certificeringstraject heeft Mister Dutch ondersteund in het verder professionaliseren van onze examenprocessen. Wij zijn zeer tevreden over deze certificering en raden Hobéon van harte aan''.
Netty van der Veen
Directeur Mister Dutch
"De trainers hebben inhoudelijke expertise''.
Over training voor leden van examencommissies:
''De trainers delen hun inhoudelijke expertise in een open, nuchtere en vraaggedreven uitwisseling met de examencommissies. Daarmee worden de leden van de examencommissies niet beleerd maar aan het denken gezet over hun eigen werkwijze en functioneren''.
Liesbeth Gulpers
directeur onderwijs, Radboud Universiteit